Forum Rc Siedlce i Przyjaciele Strona Główna Rc Siedlce i Przyjaciele

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Extra dla dużych chłopców
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rc Siedlce i Przyjaciele Strona Główna -> Warsztat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris




Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Pon 12:48, 30 Cze 2008    Temat postu:







Ostatnio zmieniony przez kris dnia Pon 12:54, 30 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris




Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Pon 12:58, 30 Cze 2008    Temat postu:

Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris




Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Pon 13:17, 30 Cze 2008    Temat postu:

Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris




Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Wto 12:13, 01 Lip 2008    Temat postu:



Drugi egzemplarz wyszedł zdecydowanie lżejszy ,na wadze widać ok. 1400g. zgubiłem gdzieś ok 300g Very Happy



Najwięcej kłopotu jest z dopasowaniem osłony pilota


Ostatnio zmieniony przez kris dnia Wto 12:23, 01 Lip 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris




Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Sob 13:00, 05 Lip 2008    Temat postu:









Ostatnio zmieniony przez kris dnia Sob 13:18, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris




Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Pon 13:00, 07 Lip 2008    Temat postu:

Podwozie wykonane z tkaniny węglowej ,aramidowej itp co nagminnie spotyka się w sklepach i na Allegro , wygląda ładnie , ale nie ma nic wspólnego z wytrzymałością i techniką lotniczą . Wszystkie włókna biegnące prostopadle do belki podwozia, nie polepszają wlaściwości wytrzymałościowych podwozia." Goleń " podwozia ,we wszystkich aparatach latających, /ULM, motolotnie,paralotnie, motoszybowce itp/ wykonana jest z rowingu ukierunkowanego.Wytrzymałość w stosunku do masy jest największa z możliwych. Technologia ta jest mi znana od dawna. Wykonalem kilkanascie belek podwozia do motolotni i jakoś lataja do dzisiaj. Sam się sobie dziwię , ze tak póżno zdecydowałem sie na zmianę Very Happy

Ostatnio zmieniony przez kris dnia Wto 13:07, 08 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris




Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Wto 13:03, 08 Lip 2008    Temat postu:







Rowing w postaci sznura może być nawinięty na szpulę, występuje takze w postaci gotowych taśm i służy między innymi do wykonania dzwigarów a ja spróbuję wykonać belkę podwozia. Widoczna jest takze zmodyfikowana forma belki podwozia. I jak mówią rosjanie , Alleluja i do przodu Very Happy


Ostatnio zmieniony przez kris dnia Wto 13:19, 08 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris




Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Śro 13:10, 09 Lip 2008    Temat postu:



Przesączony żywicą jeden pas to ok 1mm grubości podwozia



Tak oszlifowany statecznik ,a raczej jego połówka czeka na laminat



Jeszcze raz odkleiło się od formy Very Happy Nigdy na sto procent nie wiadomo


Ostatnio zmieniony przez kris dnia Śro 13:21, 09 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris




Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Pią 6:11, 11 Lip 2008    Temat postu:



No i zaczęly się schody. silnik trzeba podnieść o 2 cm do góry. Najważniejsz .że mam koncepcję Very Happy



Ostatnio zmieniony przez kris dnia Nie 14:22, 13 Lip 2008, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Graffi_25




Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łuków

PostWysłany: Pią 6:31, 11 Lip 2008    Temat postu:

Kris ja wstaje o 6 ale Ty o 6 rano bierzesz sie za robote Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris




Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Pią 12:49, 11 Lip 2008    Temat postu:

Casem tak Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris




Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Nie 14:26, 13 Lip 2008    Temat postu:



Po dwóch .trzech dniach .gdy zywica już podeschła ,co widać w czasie szlifowania .zaokrąglam brzegi i wyrównuję grubość i szerokość .Przesączoną tkaniną jak bandażem, kilkakrotnie owijam belkę podwozia



Brakujące dwa cm. Po pierwsze: następna Extra będzie miała skorygowaną przednią wręgę.Po drugie :te które już są będą miały "doklejkę"w rejonie tulei dystansowych ./Forma doklejki jest już gotowa/





Następna belka, trochę mocniejsza , przeznaczona do prób statycznych już w drodze


Ostatnio zmieniony przez kris dnia Nie 15:10, 13 Lip 2008, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris




Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Śro 13:15, 16 Lip 2008    Temat postu:



Po totalnym zmatowieniu od zewnątrz na styk ale od wewnątrz na maxa Very Happy No i biegnę do przymiarki aż mnie skręca


Ostatnio zmieniony przez kris dnia Śro 13:16, 16 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris




Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Śro 19:59, 16 Lip 2008    Temat postu:



Najwazniejsza jest oslona silnika reszta to pikuś





Jest to typowy przykład działania prawa Murphy"ego. Very Happy


Ostatnio zmieniony przez kris dnia Śro 20:11, 16 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris




Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Wto 12:53, 22 Lip 2008    Temat postu:



Jeszcze tylko od spodu i skrzydło będzie gotowe



Osłony na koła już są w formach i czekają na wyjęcie Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rc Siedlce i Przyjaciele Strona Główna -> Warsztat Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 4 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin