  | 
				Rc Siedlce i Przyjaciele
    
				 | 
			 
		 
		 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Marcin-rc 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 25 Lis 2008 
		      Posty: 43 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Debe Wielkie
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 23:05, 01 Cze 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				     	  | kris napisał: | 	 		  No nie wiem czy tak zaoszczędziłem, kupiłem Kavany, pompowane, z zaworkiem, z gumy,waga dwóch ...
 
[link widoczny dla zalogowanych] 
 
A ty proponujesz zamianę na Du-Bro , piankę,dwa razy cięższą ..
 
[link widoczny dla zalogowanych] no i ta waga
 
 
PS. Kupiłem w tej samej cenie chyba lepsze koła    Ale to okaże się na lotnisku...Ale dzięki za czujność, myślałem że nikt tego nie czyta    | 	  
 
 
czyta czyta, ale dopiero teraz na drugim foto zauwazyłem  wentylki  
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   | 
        |  
         |  
    
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  kris 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 11 Sie 2007 
		      Posty: 1608 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 14:23, 03 Cze 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    A tak będzie wyglądało balsowe skrzydlo do Wilgi. Rozpiętość 2800 mm, cięciwa 350 mm. Połówka skrzydła 1225.Marian zaczynaj się powoli nakręcać    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PS. Dla profilu o cięciwie 350 mm wszystkie wymiary z pierwszego szkicu trzeba pomnożyć przez 1.75 !
				    
  Ostatnio zmieniony przez kris dnia Pią 5:38, 04 Cze 2010, w całości zmieniany 3 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Graffi_25 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 26 Lis 2007 
		      Posty: 613 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 14:25, 03 Cze 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| 
				    
				    A i owszem zaczynam haha:D
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  kris 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 11 Sie 2007 
		      Posty: 1608 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 13:37, 07 Cze 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    W skrzydłach laminatowych Wilgi  / profil Clark Y 15 %/ wygląda to tak:
 
 
 
 
 
Przejście ,osłona podwozia - kadłub i mocowanie pod tą samą śrubę co belka podwozia
 
 
 
 
 
 
 
 
Pozostał slot przy kadłubie, który łączy skrzydlowe sloty .
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  kris 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 11 Sie 2007 
		      Posty: 1608 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 12:29, 08 Cze 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Taki łącznik chyba wystarczy
 
 
 
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  kris 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 11 Sie 2007 
		      Posty: 1608 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Sob 14:03, 12 Cze 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				     
 
 
 
 
 
 
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Graffi_25 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 26 Lis 2007 
		      Posty: 613 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 17:26, 16 Cze 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    No to do roboty    zaczynam od pamiętnego statecznika który już powinien być zrobiony dawno  
 
 
 
Myślę że o takie profile chodziło Kris ???
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  kris 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 11 Sie 2007 
		      Posty: 1608 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 21:05, 16 Cze 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Profil statecznika poziomego tak na " oko "     NACA 0012, cięciwa:240 mm, rozp. 925 mm, rozp. nieruchomej częsci statecz, 680 mm
 
 
PS Keson pełny , balsa 1,5 mm.pokryta tkaniną 80 g/m2
				    
  Ostatnio zmieniony przez kris dnia Śro 22:12, 16 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  kris 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 11 Sie 2007 
		      Posty: 1608 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 22:59, 28 Cze 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Skrzela były przyklejone " na styk"  do skrzydła. Od początku miałem wątpliwości,  co do sposobu.  W przypadku urwania skrzela w czasie lotu Wilga kręciłaby beczki.Tym razem chyba będzie dobrze. No i najważniejsza sprawa możliwość regulacji kąta.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  kris 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 11 Sie 2007 
		      Posty: 1608 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 22:32, 14 Lip 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Po wzmocnieniu podwozia , /tak na wszelki wypadek/, wszystko  "poukładałem" na swoje miejsce
 
 
 
 
 
 
 
 
Zaczyna mi się podobać    
 
 
 
 
 
Pozostał do zrobienia szyberdach
 
 
 
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  kris 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 11 Sie 2007 
		      Posty: 1608 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 12:52, 22 Lip 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				     
 
 
 
 
 
 
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  kris 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 11 Sie 2007 
		      Posty: 1608 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pią 19:29, 30 Lip 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				     
 
 
 
 
 
 
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Graffi_25 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 26 Lis 2007 
		      Posty: 613 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 21:17, 08 Sie 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    KRIS KIEDY OBLOT BO NAPRAWDĘ JUŻ SIĘ NIE MOGĘ DOCZEKAĆ !!!?
				    
  Ostatnio zmieniony przez Graffi_25 dnia Nie 21:18, 08 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  kris 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 11 Sie 2007 
		      Posty: 1608 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 6:24, 09 Sie 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Robie fuchy i zbieram na 2,4 Ghz     Obecnie robię od podstaw nawą formę podwozia do P11c. Prototyp zrobiłem na wszelki wypadek    trochę szerszy /5-7mm/. Wróciłem do wymiarów z dokumentacji i powstała w przekroju ładna kropla.
				    
  Ostatnio zmieniony przez kris dnia Pon 6:25, 09 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
  
	 
	    
	   | 
	
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
  
             
        
 
        
              |