Forum Rc Siedlce i Przyjaciele Strona Główna Rc Siedlce i Przyjaciele

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pioneer 1400 trenerek-kto ma?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rc Siedlce i Przyjaciele Strona Główna -> Nasze modele latające
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pioneer




Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzesk Królowa-Niwa

PostWysłany: Pon 8:51, 23 Sty 2012    Temat postu: Pioneer 1400 trenerek-kto ma?

Szukam kogoś kto ma taki sam model jak mój.Potrzebuję kilku informacji o wyważeniu środka ciężkości i kilka innych pytań też mam .Proszę o kont. tutaj lub na GG.Dzięki z góry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pioneer




Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzesk Królowa-Niwa

PostWysłany: Wto 11:08, 24 Sty 2012    Temat postu: Re: Pioneer 1400 trenerek-kto ma?

Pioneer napisał:
Szukam kogoś kto ma taki sam model jak mój.Potrzebuję kilku informacji o wyważeniu środka ciężkości i kilka innych pytań też mam .Proszę o kont. tutaj lub na GG.Dzięki z góry.

To może chociaż ktoś ma inny model motoszybowca ,szukam odpowiedzi na kilka pytań dotyczących motoszybowca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris




Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Wto 13:34, 24 Sty 2012    Temat postu:

Prawa fizyki są takie same dla szybowców ,motoszybowców czy innych typów. Jak wszystko zapakujesz do wewnątrz ,to środek ciężkości musi być 25-30 % od natarcia ,
skrzydła ,przy kadłubie. Nie włączając silnika model musi lecieć statycznie tz. ani w dół pikując, ani do góry "pompując". Jeżeli już ustalisz ,położenie środka ciężkości. To możesz w locie szybowym ,delikatnie zwiększać obroty silnika ,jak coś się zaczyna dziać tz . albo zaczyna pikować w dół ,albo zadzierać, lub tracić kierunek, należy zacząć regulować położenie osi ciągu silnika. Model ze śmigłem pchającym szczególnie jest wrażliwy na oś ciągu . Wypuść z "ręki ", po kilku sekundach, jak lot będzie ustabilizowany włącz silnik i zaobserwuj co się dzieje z modelem ,jakby co to pisz !

PS. W tym czasie wszystkie stery ustawione muszą być na "0". Jak wypuścisz z "ręki"model, można delikatnie skorygować tor lotu /wytrymerować/. I po wykonaniu lotu próbnego, najlepiej jest ,przestawić o ząbek dzwignię na serwie


Ostatnio zmieniony przez kris dnia Wto 13:49, 24 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pioneer




Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzesk Królowa-Niwa

PostWysłany: Wto 16:17, 24 Sty 2012    Temat postu:

Super,dzięki za informacje to właśnie chciałem wiedzieć !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daniellodemon




Dołączył: 26 Gru 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Wto 19:01, 24 Sty 2012    Temat postu:

Jeszcze jedną uwaga dot. MOTO-szybowcow. Nie rób tak,że model praktycznie uest w pionie, ją rozbilem tak moje asw,leciał na kreta i prawie wcale. Nie reagował na stery.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris




Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Wto 19:57, 24 Sty 2012    Temat postu:

W pionie tj. wznosząc się czy ,opadając ,bo to są dwie różne sprawy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Graffi_25




Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łuków

PostWysłany: Wto 20:13, 24 Sty 2012    Temat postu:

Zgadzam się z Krisem w 150% Smile
Podstawowe prawa aerodynamiki się kłaniają Smile
Do Góry BEEE... Sad brak prędkości brak siły nośnej KRET po przeciągnieciu chyba że jesteś wysoko to korkociąg !!!
Do dołu Smile rośnie prędkość rośnie siła nośna i szybkość reakcji na stery, ZWYKŁE NURKOWANIE ALE.... może się skończyć złożeniem skrzydeł Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pioneer




Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzesk Królowa-Niwa

PostWysłany: Sob 11:46, 28 Sty 2012    Temat postu:

Dzięki wielkie za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rc Siedlce i Przyjaciele Strona Główna -> Nasze modele latające Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin