Autor |
Wiadomość |
Waldi |
Wysłany: Czw 8:00, 19 Mar 2009 Temat postu: |
|
SPRZEDANE
Dla Karola:
Tyle samo startów co lądowań
Pozdrawiam |
|
 |
karol p |
Wysłany: Pon 18:46, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
Tak by pasowało. tel 604 305 937 |
|
 |
Waldi |
Wysłany: Pon 9:31, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
karol p napisał: | Waldi napisał: | Karol dożuć 5 zeta i masz z dostawą do domu |
To niech tak będzie, jednego wezmę
Adres na PW |
Adresu nie widzę, podaj moze jakiś telefon to sie zdzwonimy. Ja codziennie śmigam do Mińska Mazowieckiego więc po 15.30 mogę przejechać przez Siedlce choćby jutro
Pozdrawiam |
|
 |
karol p |
Wysłany: Pon 8:34, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
Waldi napisał: | Karol dożuć 5 zeta i masz z dostawą do domu |
To niech tak będzie, jednego wezmę
Adres na PW |
|
 |
Waldi |
Wysłany: Pią 14:59, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
Karol dożuć 5 zeta i masz z dostawą do domu pod warunkiem że dom jest w Siedlcach lub po drodze z Mińska Mazowieckiego do Łukowa
pozdrawiam |
|
 |
zdzisiek |
Wysłany: Czw 19:51, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
Takie przypadki zdarzają się dla "nie markowych" lub uszkodzonych regli. Chociaż i te z wyższej półki tez mają wadliwe egzemplarze. Wtedy trzeba reklamować w sklepie Ja kiedyś też zakupiłem regiel 30A, pracował ale nieprawidłowo, złożyłem reklamację i otrzymałem w pełni sprawny drugi egzemplarz. Ostatnio przerzuciłem się na PULso. "Wymacałem", że najtańsze są o dziwo w.......... ArtHobby ! Ale inni tez się dojrzeli i już pozostały tam tylko resztki  |
|
 |
karol p |
Wysłany: Czw 18:31, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
No to ja wam opiszę te dwa niemożliwe przypadki:
1. Regiel nie odcina przy 3V na cele, tylko 6V dla 2 cel i 9V dla 3 cel.
więc bierzemy niezbalansowany pakiet,w moim przypadku prosto z pudełka, regiel odcina przy 6V a na celach jest 3,7V i 2,3V.
2. Model z pełnym pakietem wyłączyłem wyłącznikiem fabrycznym regulatora JETI.
Po trzech dniach bateria miała 1,5V łącznie
Odnośnie tematu to używany pakiet mogę wziąć za 65zł |
|
 |
Piotrek |
Wysłany: Czw 15:06, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
Możliwości są, jak się źle regiel zaprogramuje Albo w ogóle używa regla z brakiem obsługi lipo. |
|
 |
kris |
Wysłany: Czw 14:50, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
Dlatego napisałem ,że moją wypowiedż należy potraktować z przymrużeniem oka bo nawet gdybyśmy chcieli rozładować to nie ma takiej możliwości.
PS No, chyba że zrobimy zwarcie w kieszeni,ale to nam nawet gaśnica nie pomoże  |
|
 |
zdzisiek |
Wysłany: Czw 10:07, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
kris napisał: | Najciekawsze są zalecenia dla użytkownika. np jak nie rozładować pakietu w czasie lotu poniżej 3v na celę ? |
I od tego jest regulator obrotów, który pilnuje tych parametrów  |
|
 |
kris |
Wysłany: Czw 9:42, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
Najciekawsze są zalecenia dla użytkownika. np jak nie rozładować pakietu w czasie lotu poniżej 3v na celę ? Mam takie odczucie , że jest to wymysł producenta ,po to aby ,nawet wadliwe Lipole nie można było reklamować. Koledzy 'Elektrycy" macie tylko jedno wyjście. W ostatnim Modelarzu 2/2009 jest ciekawy modelarski system telemetryczny Seagull. Nic nie piszę o jego cenie ale w tym temacie jest to jedyne racjonalne wyjście. Wyprzedzając kąśliwe uwagi zapewniam ,że mój komentarz jest z cyklu " z przymrużeniem oka" |
|
 |
Waldi |
Wysłany: Czw 7:59, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
Karol, przecież ja sie nie upieram przy cenie, na końcu zdania postawiłem znak zapytania. Zaproponuj coś.
Pozdrawiam |
|
 |
Piotrek |
Wysłany: Czw 7:52, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
I wszystko w temacie [poza głównym tematem ] |
|
 |
karol p |
Wysłany: Czw 7:23, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
Dzięki Zdzisiek za wykład, ale ja to wszystko doskonale wiem.
Naprawdę nie chciałem tak go traktować, ale to mój pierwszy lipol no i poprostu się zdażyło.
Za każdym razem brałem pod uwagę możliwość samozapłonu |
|
 |
zdzisiek |
Wysłany: Śro 23:48, 11 Mar 2009 Temat postu: |
|
karol p napisał: | Dwa razy rozładowałem go poniżej 1V-balanser już nie chciał go ładować, ale dałem mu słaby zasilacz 8V to się ruszył.
Raz przy krecie był zamocno paskiem nylonowym w pół przypięty no i się wygiął.
Tak jakby chciał objąć butelkę po piwie.
Wyprostowałem go i dalej śmiga.
Pojemności niemam czym zmieżyć, ale na oko nie widzę różnicy. |
No to jeśli bardzo szybko chcesz się pozbyć pakietu to jesteś na dobrej drodze Broń Boże wyginać lub wyczyniać inne cuda z lipolami i NIGDY nie wolno dopuścić aby się rozładował poniżej 3,0 V na celę (czasami producent podaje minimalną wartość 2,7 V) !
A to informacja jednego ze znanych sklepów:
WAŻNE UWAGI DOTYCZĄCE UŻYTKOWANIA
* nie rozładowywać poniżej 3V/ogniwo
* akumulatory Li-POL wymagają ładowarek obsługujących proces ładowania ogniw/pakietów Li-pol
* NIE WOLNO ŁADOWAĆ AKUMULATORÓW (dotyczy wszystkich typów LI-POL) ładowarkami zwykłymi, nie posiadającymi dedykowanego dla tego typu akumulatorów algorytmu ładowania
* używać tylko z regulatorami umożliwiającymi pracę z akumulatorami Li-Ion/Li-Pol
* nie przechowywać z innymi przewodzącymi materiałami (możliwość zwarcia)!
* nie demontować pakietów i ogniw, nie wyciągać z folii zabezpieczającej
* nie pozostawiać bez dozoru podczas ładowania
* w razie mechanicznego uszkodzenia ogniwa - NIE UŻYWAĆ !"
A to kolejna uwaga z innego sklepu:
"UWAGA!!! Pakiety li-pol wymagają spełnienia podstawowych warunków bezpieczeństwa eksploatacji. Nigdy nie zwieraj końcówek akumulatorów, nie rozładowuj poniżej 3V/celę, nie ładuj ładowarką nie przystosowaną do ogniw Li-Pol."
I jeszce jedna:
ZALECENIA DOT UŻYTKOWANIA
- nie rozładowywać poniżej 3V/ogniwo
- Akumulatory Li-POL wymagają specjalnego procesu ładowania, który umożliwia obecnie przeważająca większość ładowarek - np PULSAR 2 , CHAR 30 , ładowarek z balancerem - AQCB - 4F, Bantam BC6, BC-10 , ładowarek SHARK 10
Wszystkie ładowarki znajdujące się w naszym sklepie posiadają funkcję ładowanie akumulatorów typu Li-Pol !
- NIE WOLNO ŁADOWAĆ AKUMULATORÓW (dotyczy wszystkich typów LI-POL ) ładowarkami zwykłymi, nie posiadającymi dedykowanego dla tego typu akumulatorów algorytmu ładowania.
- Stosować tylko z regulatorami umożliwiającymi pracę z akumulatorami Li-Ion/Li-Pol !
- Nie przechowywać z innymi przewodzącymi materiałami (możliwość zwarcia)!
- Nie wyciągać z folii zabezpieczającej
- Nie pozostawiać bez dozoru podczas ładowania
- W razie mechanicznego uszkodzenia ogniwa - NIE UŻYWAĆ , niezwłocznie zutylizować w specjalnych punktach. " |
|
 |